Медийната агенция Zenith лансира нова бранд идентичност и методология на работа

Медийна агенция Zenith, част от групата Publicis One в България, съобщи, че променя корпоративната си идентичност и започва да прилага нов подход на работа на българския комуникационен пазар. Промяната е част от глобална визия за развитието на бранда Zenith. Агенцията има ново позициониране, което ще й позволи да упражнява водеща роля в пазарната трансформация, за да стимулира ръста и развитието на своите клиенти.
Благодарение на новия си подход, наречен ROI+, Zenith ще фокусира дейността си към решаване на бизнес предизвикателства чрез модерни комуникационни модели, предоставяйки три основни ползи за клиентите. Първата е създаването на дългосрочни стратегии, които осигуряват по-голяма възвръщаемост на инвестициите чрез трансформация на бизнеса на даден клиент. На второ място е фокусът върху потребителите и персоналната комуникация с тях. Третата полза е увеличаването на ефективността на компаниите чрез новаторски инструменти за работа, като автоматизирани решения и алгоритми за машинно учене.

“В агенцията боравим с уникална методология и инструменти, като например Touchpoints – изследване, което позволява да се измери потенциала на всяка възможна контактна точка между марката и потребителя и така да се определи най-ефективния микс от канали спрямо целите на клиента. Вярваме, че новият вътрешен процес на трансформация на Zenith предполага в още по-голяма степен тясна работа с клиентите и споделяне на информация от тяхна страна за едно по-ефективно бизнес взаимодействие между агенция и клиент, което ще носи добавена стойност за всички страни“. – споделя Александър Бирцоев, изпълнителен директор на Zenith.

Промяната в позиционирането и модела на работа на Zenith са съпътствани с промяна на корпоративно лого и визуалната идентичност, както и с нов глобален уебсайт, пресъздаващ новия модел на взаимодействие с клиентите и потребителите.

Допълнителна информация за Zenith
Zenith е позната като „The ROI agency” – агенцията, която управлява и възвръща инвестициите на своите клиенти. Философията й е подчинена на успешния микс от управление на данни, технологии и експертност за разучаване на нови възможности, решаване на сложни предизвикателства и развитие на бизнеса на клиентите. Агенцията присъства на 95 световни пазара с над 5000 експерти в областта на комуникациите и медийното планиране, съдържанието, маркетинга на ефективността, оптимизирането на стойността и данните и анализите. Брандът работи с някои от водещите световни марки, сред които Aviva, Coty, Kering, Lactalis, L’Oréal, Nestlé, Nomad Foods, Oracle, RB, SCA, Sanofi, Toyota и 21st Century Fox. В България сред основните клиенти на агенцията са Raiffeisen, Molson Coors (Каменица АД), Storck

Допълнителна информация за Publicis One Bulgaria
Publicis One Bulgaria е най-голямата комуникационна структура в България. Тя обединява девет специализирани звена (MSLGROUP, Saatchi&Saatchi, Publicis Sofia, Leo Burnett, Zenith, Blue 449 и Starcom, Publicis Dialog, HappyEnd), които работят в областта на връзките с обществеността, рекламата, медийното планиране и купуване, промоционален и събитиен маркетинг, интернет и дигитални решения, производство на аудиовизуални продукти.