РЕКЛАМА ЧРЕЗ КАЛЕНДАРИ- КАКВИ СА ПЛЮСОВЕТЕ? ЗАЩО Е ЕФЕКТИВНА?

Голяма част от хората подценяват рекламните календари като добра маркетинг стратегия. Това е голяма грешка! Календарите не само имат възможността да представят един бизнес, какъвто и да е било той, но и изразяват същността на бранда.
Не ми вярвате? Нека погледнем някои плюсове.

Рекламните календари са значим подарък!
Как мислите ще реагира ваш клиент ако му дадете флаер с информация за компанията. Благодарен? Ядосан? Нека Ви кажа, как ние бихме реагирали (объркано):
„Какво се предполага, че трябва да правя с флаер на бизнес компания– да я закача на стената си?“

Флаерите са окей, щом става въпрос за информация за дадено събитие, винаги може да ги сложите на входната врата или на колата, но въпреки това, те не са ефективен брандинг инструмент, ако обмисляте да имате клиенти, които наистина да използват услугите ви и да продължават да го правят , в такъв случай – необходими са ви календари. Повярвайте ни!
Извод: Флаерите информират, календарите рекламират.

А сега, как мислите ще реагира ваш клиент, ако му подарите календар, с красив дизайн с информация за вашата компания?

Календарите имат повече от една функция, в сравнение с флаерите. Те се приемат от клиентите като подарък, като същевременно се използват за организиране на времето – ето защо и голям % от клиентите ви ще задържат календарите за по- дълго време, в сравнение с флаера, който не им върши никаква работа, освен да ги информира.
За всеки един клиент се счита като комплимент получаването на календар, който може да закачи на стената, на работното си място или да постави на бюрото си, особено ако е с красив и впечатляващ дизайн.
Извод: Няма работещ човек, който поне веднъж да не проверява кой ден сме и каква дата е …неизбежно е.

Ето защо рекламните календари са чудесен подарък за всеки ваш клиент или партньор, а защо не и комплимент към вашите служители!

За повече информация: p.kostadinova@prisma-bg.com