Пощенска банка получи престижното отличие „Работодател на годината“ от първите годишни награди за Employer branding на b2b Media. Финансовата институция бе отличена за своята цялостна стратегия за изграждане на работодателска марка, включваща различни дейности за подобряване на работната среда, успешното управление, развитие и задържане на таланти, възможностите за професионално развитие и ангажиране на служителите в проекти и кампании за подобряване състоянието на околната среда и в подкрепа на обществото.

„Получихме най-голямото отличие от първите годишни награди за employer branding в България. За нас е ценно да споделяме едни и същи ценности, да работим с висока мотивация и да не спираме да се развиваме. Именно добрият и сплотен екип е истинският двигател на нашите успехи и най-ценният ни капитал през годините. За нас е чест и отговорност да сме „Работодател на годината“. Благодарим на целия ни екип за постижението“, коментираха от Пощенска банка.

Развитието на цялостна програма за вътрешни комуникации винаги е било във фокуса на комуникационните стратегии на Пощенска банка. Екипът на финансовата институция се стреми към постоянна и двупосочна комуникация, която изгражда взаимно доверие и допринася за създаването на корпоративна култура, отчитаща личния принос, усилия и познания на служителите. Банката непрекъснато развива програмата, като включва разнообразни и допълващи се активности, насочени към всички хора в организацията.

Наградите на b2b Media имат за цел да оценят и отличат компаниите за техните високи постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, насърчават иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в областта на човешките ресурси.