TOMMY HILFIGER ПРЕДСТАВЯ ДОКУМЕНТАЛНИЯ ФИЛМ #WHATSYOURDRIVE С УЧАСТИЕТО НА ЛЮИС ХАМИЛТЪН

Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, анонсира старта на документалния филм, разделен на кратки серии #WhatsYourDrive, който разказва за личността зад британската състезателна легенда и световен посланик на мъжките колекции на TOMMY HILFIGER – Люис Хамилтън. Новите епизоди ще се излъчват заедно със стартовете на Световния шампионат във Формула 1 за 2018 г., като всеки от тях ще показва различен ъгъл от многоликия живот на Хамилтън.

“Люис притежава нестихващ стремеж да се доказва едновременно на и извън пистата. Той заразява с примера си феновете по целия свят.”, споделя Томи Хилфигър. “Тази документална поредица скъсява още повече дистанцията между феновете и Люис. Те ще могат да чуят от първо лице разказа за пътя към успехите му във Формула 1, и да се докоснат до моменти от личния му живот, за които малко хора знаят“. ”.

От любовта на Люис Хамилтън към музиката и модата, до ценностите, които ежедневно го карат да мотивира младото поколение да преследва мечтите си, поредицата #WhatsYourDrive акцентира върху невероятната сила на волята, стремежа към успехи във всички сфери на живота и силата да вдъхновяваш следващото поколение фенове на TOMMY HILFIGER.

“Това е историята на моя път, моето израстване и себеизразяване извън пистата. Вълнувам се да споделя всичко това с феновете по целия свят.”, разкрива Люис. “Всичко опира до това да си поставяш правилните цели, да сграбчваш всяка възможност да не позволяваш на каквото и да било да застане на пътя ти към успеха”.

Люис Хамилтън ще сподели с над 18 милиона почитателите всяка серия от документалната поредица, чрез профилите си в социалните мрежи в Instagram, Facebook и YouTube. Документалните кратки епизоди ще са достъпни и на специална страница на tommy.com. Тя ще събере на едно място последните снимки и видео клипове от мъжките колекции, чийто глобален посланик е Люис Хамилтън, както и интересна информация, свързана със стратегическото партньорство на марката с екипа на четирикратните световни шампиони във Формула 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

Наследството на марката TOMMY HILFIGER е тясно свързано с работата с икони на поп-култура и спорта. През 90-те Хилфигър е и един от първите дизайнери, които съчетават мода и знаменитости, и се превръща в пионер в индустрията, като облича млади изпълнители като Алия, Марк Ронсън и Ъшър; както и музиканти като Дейвид Боуи и Бионсе. През последните години Tommy Hilfiger създаде вдъхновяващи партньорства със световния тенис шампион Рафаел Надал, международният супермодел Джиджи Хадид и музикалното и продуцентско дуо The Chainsmokers, чрез които работи върху разширяването на обхвата на марката и връзката със следващото поколение потребители.

Наскоро Томи Хилфигър обяви дългосрочно стратегическо партньорство с екипа на четирикратните световни шампиони от Формула 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Историята на Томи Хилфигър с Формула 1 започва със спонсорството на екипа на Lotus между 1991 и 1994 г. През 1998 TOMMY HILFIGER става първата марка, извън автомобилния бранш, спонсорираща Ферари, като американският дизайнер, създава екипите на отбора.