„Алтерко“ АД разработи нова платформа за клиентски SMS анкети съвместно с А1, Теленор и VIVACOM

16 октомври 2018 г., София – „Алтерко“ АД, водещият IT холдинг, разработи иновативна платформа за клиентски SMS анкети. Услугата е безплатен, бърз и лесен начин крайните клиенти да изразят своето мнение за определени продукти и услуги. Номерът, до който потребителите могат да изпращат напълно безплатни SMS-и като обратна връзка към компаниите-производители, е 10800. Той е аналог на безплатните номера за обаждания 0800хххх.

Новата платформата е дело на специалистите на Тера Комюникейшънс, дъщерната компания на „Алтерко“ АД, и е разработена съвместно с трите мобилни оператора у нас А1, Теленор и VIVACOM. Услугата е изцяло нова за българския пазар и е особено ценно средство за изследване на клиентската удовлетвореност и получаване на обратна връзка. SMS анкетите ще помогнат на фирмите да контролират качеството на предлаганите от тях услуги и в резултат да подобрят цялостното си обслужване. Платформата също дава възможност на компаниите да решат дали и как да възнаградят своите клиенти за обратната връзка.

„Всяка фирма се стреми да подобрява обслужването си и да повишава качеството на услугите си. Целта на разработената от нас платформа е да улесни максимално компаниите, като им осигури бърз, лесен и напълно безплатен начин за получаване на обратна връзка от техните клиенти. С новата услуга фирмите ще имат възможност да поддържат удовлетвореността и лоялността на клиентите си на високо ниво“, коментира Александър Балкански, изпълнителен директор на Тера Комюникейшънс.

Броят на компаниите, които избират да се доверят на новата платформа за клиентски SMS анкети на „Алтерко“ АД, за да получават навременна обратна връзка от клиентите си, непрекъснато расте. Списъкът вече включва банки, търговски вериги, фармацевтични компании, онлайн магазини и куриерски фирми.