Този сезон дамите предприемат вълнуващо пътешествие в света на красотата с гримове от бъдещето, за да се върнат в 80-те години на 20 век. Иновациите в сектора правят гримовете по-удобни за нанасяне, по-дълготрайни и по-ярки. Актуалните тенденции в макиажа са за повече блясък с металически тонове за драматичен поглед и скули, декорирани със светоотразяващи частици, носталгично вдъхновени от естетиката преди 40 години.

Гримът на бъдещето отразява стремежа към по-здравословен начин на живот и в модерните продукти за сезона присъстват все повече естествени съставки. Те навлизат уверено не само при продуктите за грижа за кожата на лицето и тялото, но и в шампоаните и при гримовете за очи.

Това показват данните от третото издание на Лайфстайл обзора на dm „Тенденции и иновации“ за сезон есен / зима 2019 година. Обзорът е изготвен на базата на анализа на експертите на dm, които са специализирани в областта на различните козметични и хигиенни групи продукти. Сред тях попадат и изключително иновативни стоки, които влияят на начина на живот на модерния човек. Сериозният опит на тези експерти е базиран на проучванията, които dm България – най-голямата верига, специализирана в търговия с дрогерийни стоки у нас, в които се предлагат над 14 000 продукта, е провела. Обзорът се разпространява два пъти годишно – през месец декември, за да покаже тенденциите за сезон есен/зима и през март, когато са представени „горещите“ иновации за пролетта.

Актуалният опушен поглед се постига лесно със стик сенки

Този сезон дамите печелят внимание с неустоим поглед, постигнат с драматичен „котешки“ грим или бунтарския макиаж на 80-те. Очите печелят интерес с удебелени линии с остър ъгъл, напомняйки изяществото на египетската кралица Клеопатра.

За по-бунтарски настроените е смелият грим на 80-те. Той се постига лесно с металически и силно блестящи палитри от сенки. Клепачите са лъскави, акцентирайки върху ефекта „омбре”, постигнат чрез преливане от един цвят към друг. С ярките и закачливи цветове, в хитовите комбинации от оранжево и кафяво, ефектът е залез, а погледът става изразителен и искрящ в жълто и зелено, синьо, лилаво и червено.

Осемдесетарският вид се допълва и от опушения поглед. Този драматичен и ретро вид ще се постига с грим, който излиза далече извън очертанията на клепача, като позволява творчески размах според формата на очите, стигайки до линията на веждите. При опушения грим също е актуална тенденцията за преливане на два цвята. Затова и dm предлага различни цветове на хитовите моливи от серията s.he stylezone, които са супер подходящи за постигане на невероятен ефект.

Плътни вежди вече се постигат с гел, а впечатляващи мигли – с подхранваща спирала

Плътните вежди вече са хит, наложен от редица инфлуенсъри в социалните мрежи. Максимално естествения вид е възможен, благодарение на иновациите и непрекъснатото развитие на сектора. За постигането им няма да е необходимо нанасянето на много слоеве молив, а малък и удобен гел, като стилизиращите гелове за вежди от серията натурална козметика на dm alverde. За допълнително улеснение dm предлага и различни комплекти за оформяне на веждите, които съдържат кремообразен грим и специални шаблонни лепенки за безкомпромисно точен контур.

Игра на тонове: сменяме цветовете на косата според настроението

Тази година на мода се завръщат ярките и закачливи цветове на косите. Иновациите в козметиката позволяват смяна на цвета на всеки 10 дни, което се постига с оцветяващи шампоани и спрейове с краткотрайно действие. В магазините на dm вече се предлагат иновативните балсам-оцветители Balea Colornique, които спечелиха дамите с удобството на нанасяне и разчупените си цветове. Според експертите на dm актуалните тонове са лилаво, синьо и металическите нюанси.

Здравето на косата е не по-малко важно от нейния впечатляващ цвят. Затова в настоящия сезон дамите могат да открият все повече продукти за грижа с естествени съставки. Големият хит са мицеларните шампоани и балсами, които осигуряват почистване и подхранване в дълбочина. Така през тази зима за косата се грижим както за лицето. За здрави коси все повече се използват и специални олиа с екстракт от бадемово и арганово масло. Разбира се всички тези продукти са веган, а специално произведените за собствените марки на dm не се тествани върху животни.

За властни устни играйте с нюансите на течното червило

Според експертите на dm 2019-а година ще бъде доминирана от матовите червила. Топ продуктите са лесни и удобни за нанасяне и са с дълготраен ефект. Страхотна иновация е и новата им покривна формула, която вече не изсушава устните, което до момента беше основен недостатък на матовите червила. Новото поколение продукти, като червилата trend IT UP Ultra Matte, са обогатени с естествени масла. Те подхранват и в същото време овлажняват чувствителната зона на устните.

Закачливият котешки поглед и властните устни отслабват съпротивата на всеки мъж. Актуалната мода за устните предизвиква с тенденцията за дуалност в нанасянето – по-светло червило на горната устна и по-тъмен нюанс на долната. За още по-поразителен ефект върху мъжкото внимание, в dm се предлагат нежни брокатени гланцове.

Професионалният съвет е все по-важен, а в dm е и безплатен

Непрекъснатото развитие на сектора, безбройните иновации и огромното разнообразие от продукти могат да объркат дори и професионалистите. Затова и все повече хора търсят експертен съвет на място в магазина. Това е и една от причините магазините на dm да са все по-предпочитано място за пазаруване на дрогерийни стоки – защото в тях има страхотно подготвени дрогеристи, които могат да предложат най-подходящото решение за всеки отделен казус. Те познават в детайли козметичната тематика, а едновременно с това, са отзивчив консултант за всеки мъж, който се колебае в избора на подарък за своята дама.

Експертизата им се дължи на задълбочена подготовка по предмети като ботаника, биология, био химия и много други, която са получили в България по австрийска програма. Така те могат да посъветват кой е подходящият шампоан за мазна или суха коса, как дадена съставка в крема за лице ще се отрази на суха кожа или кои са стъпките, които клиентът трябва да направи, за да има блестяща усмивка.

Във връзка с новото издание на лайфстайл обзора на dm „Тенденции и иновации“ Евелина Великова, управител на компанията заяви: „Нашите магазини са любимо място за пазаруване на дрогерийни стоки, защото предлагаме огромно разнообразие от над 14 000 продукта, удобство при пазаруване и компетентна консултация от добре обучен dm дрогерист. Освен това, като част от най-голямата верига, специализирана в търговията с дрогерийни стоки в Централна и Източна Европа, можем изключително бързо да предложим в България и последните иновации в грима и козметиката и най-актуалните продукти и така българката може да си ги купи по същото време като германката или италианката.“