TOMMY HILFIGER ЩЕ ПРЕДСТАВИ КОЛЕКЦИЯТА ЗА ПРОЛЕТ 2019 В ПАРИЖ

Модното ревю с концепцията „Виж сега – купи сега“ ще се състои по време на Седмицата на модата в Париж. На подиума ще дебютира колекцията ‘TommyXZendaya’ за пролет 2019, създадена от дизайнера Томи Хилфигър и световния посланик на марката – Зендая.

Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обяви, че модното ревю TOMMYNOW за пролет 2019 ще се състои по време на Парижката седмица на модата на 2 март 2019 г. (събота). Глобалната платформа на Tommy Hilfiger „Виж сега – купи сега“ ще продължи да се развива чрез иновативно дигитално съдържание, съчетано с реални преживявания, достъпни както за виртуалната аудитория в световен мащаб, така и за тези, които присъстват на самото събитие. Този подход отразява стремежа на дизайнера Томи Хилфигър да достигне до максимален брой фенове на марката в различни точки по целия свят след успеха в Шанхай през есента на 2018 г., Милано през пролетта на 2018 г., Лондон през есента на 2017 г., Лос Анджелис през пролетта на 2017 г. и Ню Йорк през есента на 2016 г.

“TOMMYNOW се превърна в неделима част от историята на нашата марка. Чрез нашите ревюта ние демонстрираме нашата позитивна енергия и се свързваме с феновете ни по целия свят.“ – споделя Томи Хилфигър. „Не можахме да си представим по-подходящо място за премиерата на колекцията TommyXZendaya за пролет 2019 от Париж. Нашата иновативна концепция „Виж сега – купи сега“ въплъщава американското наследство на марката, увереността и оптимизма на Зендая и отличителните елементи на града за едно истински незабравимо модно събитие.“

Първата капсулна колекция TommyXZendaya, създадена от Томи Хилфигър в партньорство с американската актриса и световен посланик на марката – Зендая, ще дебютира по време на модното събитие TOMMYNOW за пролет 2019 г. Зендая, която наскоро участва в блокбъстъра „Спайдър-мен: Завръщане у дома“ и „Най-великият шоумен“, пренася своята уникална индивидуалност и чувство за стил в тази колекция.

След невероятния успех на първите пет ревюта, TOMMYNOW за пролет 2019 г. ще продължи да надгражда уникалната концепция „Виж сега – купи сега“. Всички визии от ревюто ще бъдат достъпни за закупуване в екосистема от канали в повече от 70 страни, както и в магазините на Tommy Hilfiger, както и в социалните медии.