Turkish Airlines представя своето второ видео с правилата за сигурност на борда в колаборация с LEGO

11 февруари 2019 г., Истанбул. Turkish Airlines, авиокомпанията, която лети до повече международни дестинации от всяка друга, продължава партньорството си с франчайза The LEGO® Movie и за първи път представи своето ново, забавно и оригинално видео с правилата за безопасност на борда. Звезди в него са героите от последното анимационно LEGO приключение, „LEGO: Филмът 2“, от Warner Bros. Pictures, чиято световна премиера бе на 8 февруари 2019 г.

Първото по рода си LEGO видео за сигурност на борда бе представено от Turkish Airlines през август 2018 г. Вдъхновено от първия LEGO филм, клипът оглави класациите с 20 милиона гледания само за месец, а скоро след това спечели и златното отличие на Clio Entertainment Awards 2018.

Едновременно с премиерата на дългоочакваното продължение на хита „LEGO: Филмът“ авиокомпанията, член на Star Alliance, представи и своето своеобразно продължение – втори видеоклип за сигурността на борда, който ще бъде излъчван на всички полети от 1 март 2019 г. В главните роли на новия клип са LEGO героите Емет, Луси и други от „LEGO: Филмът 2“, а LEGO Батман е начело на продължаващия 4 минути и 27 секунди филм като негов режисьор.

Наред с анимираните участници, пред аудиторията част по част оживяват и някои от най-вълнуващите и разпознаваеми дестинации от всички 306, до които лети Turkish Airlines. Действието се развива на пет континента – от Бали, през Москва, Сан Франциско, Рим, Кейптаун, Хонгконг и Токио, до крайната дестинация – новият дом на Turkish Airlines на Летище Истанбул.

Цветните визии от франчайза на „LEGO: Филмът“ ще оживеят и извън големия екран чрез специално създадения дизайн на самолета Airbus A321-231, който в момента обслужва европейските маршрути на авиокомпанията.

„С една от най-младите флотилии в света, Turkish Airlines продължава да надгражда отличните услуги, които предлага. Развълнувани сме да представим на нашите пътници новото ни иновативно видео за безопасност на борда, като същевременно се подготвяме и за преместването ни на Летище Истанбул, което е проектирано така, че само по себе си предлага несравнимо изживяване“ – коментира М. Илкер Айджъ, председател на Управителния съвет и Изпълнителния комитет на Turkish Airlines.

Подготовката на цялата продукция е отнела общо 979 часа в продължение на 4 месеца в пет различни страни, включително Турция, САЩ, Великобритания, Канада и Австралия. В творческия процес са участвали над 400 души – екипът, отговарящ за анимациите, включва почти 70 души, а този за действието в клипа се състои от над 80.

24 000 минифигурки LEGO „участват“ като публика на мача на Super Hero Cape Town, а невероятните 20 330 795 LEGO блокчета са използвани за изграждането на всички места в новото видео – десет пъти повече от частите, използвани в първия тематичен клип. Създадени са 11 различни версии на новото видео за безопасност, както на английски, така и на турски език, които обхващат особеностите на 28-те различни модела самолети на Turkish Airlines.

Новото видео за безопасност на борда на Turkish Airlines може да бъде видяно тук: https://youtu.be/MqbFPn_FwaE