Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обяви, че Люис Хамилтън, петкратният световен шампион във Формула 1 и световен посланик на марката Tommy Hilfiger, отпразнува старта на съвместната колекция TommyXLewis за пролет 2019 г. с единствено по рода си събитие CREATE X UNITY в Берлин. Уникалното пространство позволи на гостите да персонализират изцяло колекцията и дори да взаимодействат със заобикалящата ги среда чрез дигитална и аудио-визуална технология.

„Винаги е изключително специално, когато нашите посланици влагат нещо наистина лично в колаборациите си“, споделя Томи Хилфигър. „Творческият стремеж и страстта на Люис да донесе уникални преживявания на феновете си по целия свят присъстват във всяка колекция, кампания и събитие, в което си партнираме.“

За събитието в ewerk, бивш техно музикален клуб в квартал Mitte, Берлин, към Люис се присъединиха инфлуенсъри, преса и фенове, за да отпразнуват вдъхновението на колекцията CREATE X UNITY и идеята, че когато творческите сили се обединят, всичко е възможно. Върху цялата фасада на сградата, висока цели осем етажа, бяха прожектирани изображения от кампанията TommyXLewis за пролет 2019 г., като визуализациите можеха да се забележат чак от емблематичния Postdam Platz.

„THxLH CoLab комбинира силния и стимулиращ дух на колекцията TommyXLewis за пролет 2019 г., с творческата енергия на Берлин в едно уникално преживяване.” каза Люис Хамилтън. „Този сезон с Томи искахме да вдъхновим хората да се обединят чрез модата. Беше прекрасно да се срещна и да поговоря с феновете на събитието THxLH CoLab и да гледам как те внасят в това пространство от своето собствено CREATE X UNITY вдъхновение. ”

Вдъхновени от кампанията на TommyXLewis за пролет 2019 г., портрети на гостите, заснети на място, бяха обединени и проектирани като дигитален стенопис на големи LED екрани в залата за събития, благодарение на аудио-визуален дизайн колектив Pfadfinderei. През цялата вечер гостите се наслаждаваха на пърформанси от urban танцьорите Flying Steps и DJ сетове на изгряващи таланти от Берлинския независим лейбъл и артистичния колектив Live From Earth, включително Ticklish, ACOID, MCR-T и WOS. Освен това, поканените имаха възможност да експериментират с анимирани проекции и светлинни инсталации от интерактивен VJ щанд, воден от Pfadfinderei, разположен в центъра на пространството. Вдъхновено от философията на Люис Хамилтън за собствения му режим на хранене, събитието беше организирано от веган готвачът Лиора Белс, която работеше от отворена кухня и споделяше идеи за вегански ястия.

На място, гостите можеха да пазаруват от колекцията TommyXLewis за пролет 2019г. и да персонализират своя външен вид през цялата вечер. Опциите включваха и зелена тениска с емблематичното лого на LH отпред, всички приходи от продажбите на която, бяха дарени на Karuna Verein, благотворителна организация в Берлин, която подпомага деца и младежи в нужда. Слоганът и логото „CREATE X UNITY“, вдъхновени от духа на колекцията, бяха ръчно принтирани върху тениските. Персонализирани лого графики, всяка от които включваше уникална цветова комбинация, генерирана от иновативен алгоритъм за печат, също бяха отпечатани върху тениските.

Гостите дори създадоха свои собствени и единствени по рода си дизайн вариации на TommyXLewis в лабораторията за рязане и шиене, където техните модели бяха зашити от стилистите на място.

TommyXLewis за пролет 2019г., второто сътрудничество между Tommy Hilfiger и Люис Хамилтън добавя свеж нов елемент към класическия спортен дизайн с ярки розови и лилави поп цветове, уголемени „CREATE X UNITY“ графики и преливащи цветове, вдъхновени от смелия стил на Лос Анджелис. Колекцията е повлияна от спорта, но съдържа и наследството на марката, уголемени силуети и по-устойчиви материи като органичен памук. Тя съчетава модния усет на Люис Хамилтън с класическия американски стил на Tommy Hilfiger по начин, който може да бъде адаптиран към всеки стил. Колекцията включва облекло, обувки, аксесоари, бельо, бански костюми и чорапи.

Люис Хамилтън носеше черна тениска, черно дънково яке и маратонки с връзки в бяло, синьо и лилаво, всичко от колекция TommyXLewis за пролет 2019г.

Жером Боатенг носеше синьо копринено бомбър яке с две лица, черна тениска с логото “LH” отпред и черни панталони, всичко от колекция TommyXLewis за пролет 2019г.

Лена Герке носеше уголемено черно яке, черна бандана, бяла тениска с квадратно лого и плетен суичър, всичко от колекция TommyXLewis за пролет 2019г.

Маркъс Бътлър носеше червен суичър Tommy Hilfiger X Vetements, черни панталони от мъжката колекция за есен 2018г. на марката, както и червени кубинки от колекцията TommyXLewis за есен 2018г.

Стефани Гизингър носеше син суитчър от колекция TommyXLewis за пролет 2019г. и черен кожен легинг от дамската колекцията за пролет 2019г. на марката.

Руби О. Фи носеше персонализирана бяла “LOYALTY” тениска от колекцията TommyXLewis за есен 2018, комбинирана с бели панталони и жълта риза, и двете от колекция TommyXLewis за пролет 2019г.

Джаки Хюнг носеше розово яке, бяла тениска и бели високи маратонки, всичко от колекция TommyXLewis за пролет 2019 г., съчетани със слънчеви очила от колекцията TOMMY SPORT за пролет 2019г. и дънки от колекцията TOMMY JEANS за пролет 2019 г.

Нийлс Висър носеше бял пуловер, бели високи маратонки и синьо-червени омбре панталони, всичко от колекция TommyXLewis за пролет 2019г.

Карло Сестини носеше дънково яке и бяла тениска, и двете от колекция TommyXLewis за пролет 2019 г.

Пелайо Диаз носеше бели маратонки от мъжката колекция за пролет 2019г. и червено бомбър яке, розова риза и бели дънки, всички от колекция TommyXLewis за пролет 2019г.

# # #
За SARKK

SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания, Македония и Молдова. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall, Serdika Center и Paradise Center в София.
Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти.
Портфолиото на Tommy Hilfiger се състои от спортни облекла за мъже, жени и деца, обувки, спортни екипи (за голф, плуване и плаване), бельо, пижами, чанти, аксесоари, слънчеви очила, парфюми, часовници, аксесоари за дома и спално бельо.