GEFCO е стратегически партньор на CAMC Engineering – производител от Китай

Париж, 22 юни 2015 г. – Световен фактор в индустриалната логистика и европейски лидер в логистиката на автомобили, GEFCO Group спечели договор с CAMC Engineering – дъщерна компания на China National Machinery Industry Corporation (SINOMACH). Новият партньор на GEFCO е компания, специализирана в проекти по инфраструктурно възлагане и международни инвестиции. Споразумението включва превоз по шосе и жп-линии на 50 камиона със скипов подемник – от Китай през Казахстан до Беларус. Трасето е с обща дължина 5,076 км и се изминава за по-малко от 3 седмици.

Нов стратегически за GEFCO договор с производител:
През януари GEFCO Китай подписа договор с CAMC Engineering –компания, специализирана в проекти по инфраструктурно възлагане и международни инвестиции. В рамките на споразумението GEFCO управлява транспорта и доставката на 50 камиона със скипов подемник от град Коргос (Западен Китай) до Алтънкьой (Източен Казахстан) преди изпращането им за крайната дестинация – Минск (Беларус). Освен това, GEFCO носи отговорността по митническите формалности за реализиране на тези операции. Тази значима задача въвлича в играта всички експерти на Групата GEFCO, отговарящи за управлението на тежко оборудване за логистичния инженеринг на жп-потоците. Всъщност GEFCO разработи иновативна система, позволяваща два камиона да бъдат прикрепени към един вагон, за да се осигури оптимален и икономичен транспорт.
Алън Данг, заместник-генерален директор на CAMC Transportation, споделя: „За да реализираме тази инициатива от международен мащаб, ние се нуждаем от логистичен партньор с надеждна мрежа, който е утвърдена едновременно и в Азия, и в Зона 1520 . Подкрепата на РЖД и фактът, че в GEFCO познават из основи географската зона и специфичните логистични предизвикателства, ги отличи като идеален партньор за този ангажимент.”

Успешно взаимодействие между филиалите на GEFCO в Китай, Прибалтика и Казахстан:
Като водещ партньор в проекта, GEFCO Китай наблюдава изграждането на всички услуги, съвместни за филиалите в Казахстан и Прибалтика. Успоредно с това е и точката за контакт с клиента. GEFCO Казахстан поема камионите от Хоргос, извършва митническите процедури на китайско-казахската граница и след това изпраща товарите към депото в Алтънкьой. Там пратките се натоварват на специални приспособени вагони и се транспортират до беларуския терминал в Колядичи. Балтийското звено на GEFCO получава товарите в Минск и ги разтоварва по търговско разпределение.
Андерс Фан, мениджър Бизнес развитие за GEFCO Азия, подчертава: „Благодарение на качеството и стандарта на услугите, предлагани от екипите на GEFCO, както и на доказания ни опит в ЖП-логистиката, можем да извършим доставката само за 20 дни. Надяваме се, че първоначалният успех на това сътрудничество ще положи основите на стабилно дългосрочно партньорство с CAMCE, както и с други китайски компании, които GEFCO може да подкрепи в постигането на международните им цели.”

Стратегия за постоянно разгръщане в райони с динамично развитие:
Посветена на каузата да подкрепя клиентите си в международното им разрастване, компанията GEFCO насочва разгръщането си към региони с висок потенциал за развитие. През 2014 г. стартира между Азия и Европа жп-услуга от типа „от врата до врата”. Тя позволява да се използва мащабната китайска жп-мрежа за превоз на товари до много страни на двата континента, включително Казахстан, Русия, Беларус, Узбекистан, Германия и Унгария. Отчитайки големия потенциал, заложен в динамичните икономики на страните от ASEAN, през 2015 г. GEFCO започна дейност във Виетнам и Тайланд. В заключение, членството на GEFCO в групата на РЖД предоставя преференциален достъп до жп-мрежата и разкрива възможности за развитие във всички страни от ОНД.
Постоянното международно разгръщане е основополагащ камък в стратегията за развитие на GEFCO. А от друга страна експанзията на компанията е в унисон с амбициозните цели на китайското правителство. По същество, държавната стратегия „Един географски пояс – един път”, подпомагана от Азиатската банка за инфраструктурни инвестиции и от Банката за развитие на БРИКС, ще насърчи и укрепи инфраструктурното развитие на Китай.