Luxoft България с награда от b2b Media за бизнес дебют

София, 26 юни 2015 г. – Luxoft България е класирана в Топ 3 на компаниите, дебютирали през 2014 г. на българския пазар. Наградата на b2b Media, връчена на церемония на 24 юни, е поредното признание за добрия старт на развойния център на Luxoft в София.
Luxoft България бе отличена с награда в категория „Бизнес дебют на годината” от конкурса на b2b Media. На специалната церемония, състояла се на 24 юни в София, Илияна Геошева, директор Маркетинг на Luxoft България, прие отличието.
Luxoft Holding, лидер в интегрирането на софтуер и предоставяне на цялостни ИТ решения, откри развоен център в България през месец февруари 2014 г. Първоначално фокусът на услугите, предлагани от филиала в София, беше насочен основно към обслужването на клиенти от финансовия сектор. Актуалните планове на компанията са да разшири своето влияние и да навлезе в други бизнес сектори.
Luxoft България успя само за една година да се наложи на местния пазар като надежден представител на IT индустрията, а също така и като отговорен работодател и социално-ангажирана компания. През юли 2014 г. Luxoft България получи сертификат за инвеститор клас А от Министерството на икономиката и енергетиката. Българският развоен център се радва на стабилен растеж и планира поетапно разширяване на персонала като в момента екипът включва над 150 специалисти.
От първите месеци на дейността си в страната Luxoft регулярно организира и представя пред българските IT разработчици своите открити технологични уебинари (LTS) с участието на експерти, утвърдени на международната IT сцена. В подкрепа на идеята да се изграждат добри IT специалисти и да се развива качествено образование в страната, Luxoft България стана генерален партньор на Софтуерния университет.
Социалната ангажираност на Luxoft също бе оценена от журито в конкурса на b2b Media. С дебюта си Luxoft България стартира и провеждането на поредица от инициативи, подпомагащи подобряването на социалната среда: кампания за подпомагане на ученици от социално слаби и многодетни семейства за първия учебен ден; изложба-базар на изделия, изработени от деца и младежи с епилепсия; обновяване на двора на Целодневна детска градина „Магнолия” в столицата.
Пилотното издание на конкурса на b2b Media излъчи победители в 11 категории и носител на Голямата награда.
Критериите, по които кандидатите са оценявани, включват устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите, ефективност от реализацията, новаторство по отношение на продукти и услуги, а също и иновативност в комуникациите.